کد پرچم
کد پرچم
کل کل من با یک بارسایی
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:3 | نویسنده : hassan7

سلام. کل کل من با یک بارسایی. جالبه حتمأ بخونید.


اون گفت: شما همش بازیکن می خرید

من گفتم: نه که شما نمی خرید؟!!

گفت: مثلأ کی؟

گفتم: مثلأ ماسکرانو ،ویا، هانری که خرابش کردین،فابرگاس،ابراهیموویچ،سانگ،پیکه و حتی مسی که تو بچگی تو ریورپلاته فوق العاده بود.

و خیلیای دیگه مثل آدریانو و دنی آلوس که خریدهای بزرگ نیستن.

گفت: ما تیم مردمی هستیم ولی شما تحت حمایت پادشاه هستین.

گفتم: حرفت خنده داره. 10 تیم تو لالیگای فعلی تاج دارن و پادشاهی هستن و فقط تیم پادشاه محسوب میشن نه چیز دیگه.

بعدش شما مردمی هستین یا تحت حمایت اسرائیل؟ مدارکش موجوده. گواردیولا که دوسال پیش در نشستشون شرکت کرد یا اعتراض ضد بارسایی فلسطینی ها مثالیه که من و تو خبر داریم.

اون گفت: ما بازیکنای زیادی پرورش دادیم

گفتم: حرفت قبوله، ولی ما هم کم پرورش ندادیم. په په، آربلوا، کایخون، کاسیاس، هیگواین، راموس و.... اینا از کسایی هستن که در رئال مادرید به شهرت رسیدن و بازیکنایی مثل خوان ماتا که در خارج از رئال توپ میزنن از مثال هاشن.

گفت: 11 امتیاز چطور جبران می کنید؟

گفتم: ما دو جام دیگه هم داریم. لالیگا هم همه رو سعی می کنیم ببریم که بهتون برسیم. گرچه شاید داوریا نذارن.

گفت: چرا میگین داورا با مان؟ چرا حرف الکی می زنین؟

گفتم: صفحه اجتماعی رئیس یوفا رو نیگا در مورد مسی چی نوشته. بازی بارسا- رئال در دور رفت سوپر کاپ رو ببین- بازیهای لالیگا که کم و بیش به نفع بارسا می زنن رو ببین. مخصوصأ بازی منچستر- رئال که دیگه واقعأ معلوم بود داور رو خود پلاتینی فرستاده.


گفت: تو چقدر حاضر جواب هستی!!!!


بله دوستان وقتی تو کل کل کم میارن اینو میگن!